Thursday, January 06, 2011

aku dapat buffered earning blogging tak sampai 21hari

betul ke ni buffered earning?

salam. dalam post ni aku nak kongsi cerita tentang nuffnang. semalam aku check akaun gliterati nuffnang aku tu, tup2 aku tengok column pelik dari biasa muncul yang tertulis pendapatan terumpuk. biasanya aku dapat CPC campaigns, tapi semalam aku dapat yang ni(click gambar diatas), aku cuba check2 kat nuffnang ape kebenda ni sebab aku masih fresh dalam dunia blogging yang dikatakan boleh buat duit ni..hehe..

nak tanya kepada pakar, betulke ni buffered earning yang ramai orang cari? tapi aku tak percaya sebab aku start blogging tak sampai 21hari.. masih mentah lagi ni. setakat nak tarik traffik, jana backlink, tu aku tau la..hehe

aku terpaksa padam angka duit yang aku dapat dalam gambar kat atas tu sebab sikit sangat. segan dibuatnyer, awww...hehe :) anyway, jom join kontest terbaru.

sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

1 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

Anonymous said... Reply To This Comment

this post is very usefull thx!