Saturday, January 08, 2011

Ape perempuan cakap kalau lelaki..

bahagianya kalo camni..kih3x


Kalau lelaki kacak pendiam
Perempuan akan cakap: “Woow, cool”

Kalau lelaki tak kacak pendiam
Perempuan akan cakap: ”Ek eleh perasan bagus” 

Kalau lelaki kacak buat jahat
Perempuan akan cakap: ”Nobody is perfect”

Kalau lelaki tak kacak buat jahat
Perempuan akan cakap: “Memang….. muka pun macam rumah tak siap”

Kalau lelaki kacak menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan cakap: ”Wah! Machonya.....macam hero filem”

Kalau lelaki tak kacak menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan cakap: “Entah-entah kawan dia agaknya”

Kalau lelaki kacak dapat perempuan cantik
Perempuan akan cakap: “Sepadan sangat”

Kalau lelaki tak kacak dapat perempuan cantik
Perempuan akan cakap: “Mesti kena bomoh tu…”

Kalau lelaki kacak ditinggalkan kekasih
Perempuan akan cakap: ”Jangan sedih....saya kan ada...”

Kalau lelaki tak kacak ditingalkan kekasih
Perempuan akan cakap:…..(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah) 
“Patutlah, tengok la tu…..”



sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

5 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

miss nia said... Reply To This Comment

like 100x entry nih..hehehhe =)

sicomot-comel said... Reply To This Comment

keciannya yang tak kacak ~huk3

Lis Amir said... Reply To This Comment

slalu tgk lelaki x kacak mmg slalu dpt prmpuan cantik. tp mcm kejam sgt la plak kate kena bomoh. hihi

salam pkenalan :)

GenGkey said... Reply To This Comment

sy x kacak tp ensem..
ok..gurau je..
ahax..:D

saya_arief said... Reply To This Comment

setuju sangat2 pasal ni.
huhu.
:D