Tuesday, January 25, 2011

Qi mengaku keluar bersama Yuna


KUALA LUMPUR: Pengacara dan pelakon, Qushairi Razali atau lebih dikenali sebagai Qi mengakui semakin rapat dengan penyanyi Yuna atau nama sebenarnya Yunalis Zarai.


Dia mengakui bertambah selesa berdampingan dengan calon Anugerah Juara Lagu ke 25 (AJL25) pada waktu lapang.


“Saya tidak keluar dengan orang lain secara eksklusif, tetapi jika saya mempunyai masa lapang, saya selesa meluangkan masa dengan Yuna," katanya kepada pemberita semasa pelancaran Field Trip! USA musim kedua di sini, Isnin.

Qi ialah hos rancangan pengembaraan televisyen itu yang bakal bersiaran setiap Rabu, pada pukul 9.30 malam bermula 28 September 2011 di saluran 8TV.



Kerana masing-masing meminati muzik, Qi, yang berusia 34 tahun berkata, dia senang berkomunikasi dengan Yuna yang lebih muda sembilan tahun daripadanya.



"Saya tak rasa janggal bersamanya. Mula-mula, saya mengakui segan berkawan dengannya kerana dia merupakan artis yang pernah memenangi banyak anugerah," katanya.



Menurut Qi, mereka mula berkenalan dalam rancangan Kawanku Bintang Coca-Cola baru-baru ini.



Dalam program di saluran TV9 itu, Yuna merupakan salah seorang juri manakala Qi menjadi pengacara. Dari situlah, perhubungan mereka semakin rapat.



Sementara itu, Qi memberitahu, dia hadir menyaksikan AJL25 Ahad lalu di Stadium Putra Bukit Jalil, di sini untuk memberikan sokongan kepada Yuna.



Bagaimanapun, katanya, dia beredar sebaik sahaja rancangan itu berakhir kerana mempunyai kerja pada keesokan paginya.


"Saya sempat menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) kepadanya untuk memujuk dia supaya tidak bersedih.


"Saya kata, rezeki itu masing-masing. Ada masa kita kalah, insya-Allah kita menang (lain kali)," katanya yang berharap Yuna dapat menang tetapi akur saingannya hebat-hebat belaka.

sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

0 0 ladies and gentlemen love myCeloteh: