Saturday, December 18, 2010

jom berkongsi cerita lucu, cerpen dan apa sahaja!




Hello! kawan2ku diluar sana. Aku sangat mengalu-alukan kedatangan karya korang dalam blog ni. InsyaAllah akan aku paparkan. Korang bolehlah share disini novel dan cerita-cerita korang, pengalaman yang tak boleh dilupakan ker, citer lucu ker dan ape-ape sajelah.


 Kalo korang ada rintihan dalam bentuk penulisan, korang boleh juga hantar kat aku dan kita dapat share sama2 dengan kawan2 kita yang lain. Aku pun ada kisah yang melucukan untuk dikongsi dan cerpen2 yang aku karang masa borink dulu. Tak de lah best mane pun, saje nak share.


Korang bolehlah hantar karya korang tu kat email ni: overscurry@gmail.com
Sertakan juga serba sedikit latar belakang korang contoh nama, tempat tinggal, nama blog korang ker, dan apa2 saje. InsyaAllah akan dipaparkan segera.

Terima kasih.




sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

0 0 ladies and gentlemen love myCeloteh: