Saturday, December 18, 2010

7 fakta pelik tapi kita tak heran pulak


just nak share dengan korang 7 fakta yang kita buat de je. Tapi kalo tiba soal gossip artis, sume korang percaya walaupun benda tu tak sahih lagi. So, kali ni aku nak mengajak korang percaya apa yang dah sahih. Nah, baca bawah ni>>


1.Aku heran melihat orang yang sudah tau bahawa dia akan mati tapi masih tetap tertawa dan tidak sedar



2.Aku heran melihat orang yang sudah tahu bahawa dunia akan binasa tetapi masih tetap tak mencintainya


3.Aku heran melihat orang yang sudah tahu bahawa semua perkara terjadi menurut takdir, tetapi masih bersedih kerana kehilangan sesuatu
4.Aku heran melihat orang yang sudah tahu bahawa di akhirat ada perhitungan, tetapi masih sibuk mengumpulkan harta

5.Aku heran melihat orang yang sudah kenal neraka, tetapi masih melakukan dosa


6 Aku heran melihat orang yang sudah mengenal Allah dengan yakin, tetapi masih mengingat selainNya








7.Aku heran melihat orang yang sudah mengenal syaitan sebagai musuhnya, tetapi masih mahu mematuhinya


(Ustman Ibn Affan)
 
 
Harap korang share dengan kawan2 yang lain. InsyaAllah kita semua berjaya di dunia dan akhirat.
sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

1 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

A.K♥ said... Reply To This Comment

Orang Islam sekrang apa nak jadi...
:'(