Friday, December 31, 2010

azwan ismail saya gay saya okay dikecam


waduh2x.. baru-baru ini negara dikejutkan dengan pengakuan berani mati oleh seorang lelaki melayu yang mengakui dirinya seorang gay. Pengakuan yang dianggap berani mati itu telah tersebar luas di youtube malah hal ini juga menjadi buah mulut warganegara Malaysia serta menjadi isu hangat dalam kalangan blogger juga. 

Pada pendapat aku, azwan ismail tidak sewajarnya memberi pengakuan yang mengakui dirinya gay secara terbuka sebaliknya jika dia merasakan dirinya sebegitu, dia wajar merujuk keputusan yang diambilnya itu, yakni mengaku seorang gay dan juga hukumnya pada pihak yang bertangjungjawab contohnya bertanyakan status dirinya itu pada ustaz dan pihak jabatan agama islam negeri. 

Hal ini kerana, gay atau homoseksual yakni persetubuhan antara lelaki dengan lelaki adalah haram dalam agam islam. Kedua, mengenai perasaannya yang berasa okay menjadi seorang gay. Waduh! memang betullah bahawa dunia ni sudah hampir kiamat. Berani betul dia menyatakan sebegitu rupa. Senang sahaja, pengakuannya yang berasa ok itu dapat dibidas mengunakan hukum Allah. 

Dalam al-quran sudah terang lagi bersuluh menegah hubungan homoseksual ini. Adakah dia tidak memahami kandungan al-quran? lebih-lebih lagi dia  merupakan bangsa melayu. persoalan yang wajar kita ajukan kepada dia ialah kamu mahu melanggar perintah Allah dan melakukan larangan Allah atau kamu mahu mahu memenuhi kepuasan nafsu serakah kamu itu?
sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

4 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

Nieyzar said... Reply To This Comment

kadang2 lelaki macho yg muka jantan sejati pun hakikatnya seorang gay. susah susahhh... nak cari yg betol2 bagus skrng ni mmg susah, baik lelaki maupun pmpuan. . .

fynAz123 said... Reply To This Comment

haih..macam xde perempuan kat dunia ni.. ish3

wiwie s. said... Reply To This Comment

ape lah nak jadi dengan manusia zaman skrg ni.. makin lama makin tak bertamadun.. takutt!!!

kak dila said... Reply To This Comment

dia memang tak kisah dikecam....tapi tak takut ke dilaknat dan lebih2 lagi nabi tidak akan mengaku umat....macam mana nak dapat syaffat dari nabi...berani betul.....bukan berani mati tapi berani meletakkan diri ke dalam api neraka...berani tanggung azab seksa kubur dan akhirat kalau tak sempat bertaubat sebelum mati dan mati dalam keadaan yang hina nanti...semoga dia akan bertaubat dan menyesal atas perlakuannya....