Friday, January 21, 2011

cara tahan air mani pancut awal


ini bukan cerita lucah yer.. ini tips kesihatan.. gua tulis tajuk direct gitu, biar jelas.. nanti, takde lah mana-mana orang yang tak berkenaan tersesat kat sini..hehe.. artikel ni hanya boleh dibaca oleh lelaki yang dah besar, besar ape? itu yang kita nak tahu.. :p budak kecik pegi main jauh-jauh..hehe:)

Pertama, teknik kegel


teknik kegel ini tujuannya hanya utk memberi kekuatan otot penis.



Jadi, mampu mencegah keluarnya sperma di waktu yang terlalu awal. 



Caranya, tahanlah air mani yang akan dikeluarkan dalam kiraan 30 saat. 

Lalu, keluarkan lagi airnya, dan tahan lagi, sampai tiga kali penahanan. 

Setelah itu, air mani boleh dilepaskan semua sekali.



Latihan ini ada tiga tahap.



Tiap tahap adalah minima 15 saat. 



Jika Anda sudah mampu menahan sampai satu minit atau lebih, daya tahan otot Anda sangat baik.



cthnya, jika dalam keadaan ingin kencing, Anda mampu menahan alirannya 2 minit. Ini sudah cukup baik.



Jika sudah mampu, maka amalkan teknik penahanan itu saat berhubungan intim dengan isteri. Lihat, hasilnya .



Aliran sperma akan dapat terhenti, dan ejakulasi Anda akan tertahan. Ini akan berlaku lama jika Anda terus berlatih. 

Dan kelak, daya tahan Anda mampu bertahan melebihi 30 minit!!!. 




Kedua adalah teknik top start



Ini teknik yang agak sukar. Dan, hanya boleh dilakukan ketika sedang berhubungan intim sahaja. 



Caranya adalah, jika Anda merasa akan ejakulasi, cabutlah penis, dan tekan kepala penis dengan ibu jari ke arah kiri, tapi jangan terlalu kuat. 



Jika Anda merasa aliran sperma terhenti, hubungan seks dapat dilanjutkan lagi, dan teknik serupa dapat diulangi lagi.



Tapi, jangan lupa komunikasi pada pasangan Anda, biar mood pasangan tidak terganggu. 



Bila perlu, ajaklah dia yang melakukan teknik top start sama-sama. 




Cara yang ketiga adalah mengurangi ghairah seksual



Cara ini kurang baik kerana Anda harus berfikir bukan sedang bersetubuh. 



Anda perlu mengkhayalkan sesuatu yang boleh mengalihkan kenikmatan itu.



Khayalan ini biasanya akan mengurangkan daya rangsangan anda kepada pasangan hingga dia memperolehi orgasme, jadi usahakan agar dia tidak tahu.  

sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

3 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

AZRUL AZMI said... Reply To This Comment

amboi, bukan main lagi... nak praktis dari sekarng la... hehehhe...

AZRUL AZMI said... Reply To This Comment

tak boleh nak praktis la... kene kahwin dulu ni... haishhh....

abe Celoteh said... Reply To This Comment

@AZRUL AZMI
haha.. balik pikir ke? hehe.. hah.. betul tu.. kena kahwin tu.. pastu baru praktis.. barulah, isteri anda puas.. *cewah.. ayat tak boleh blah an? haha..