Wednesday, January 05, 2011

WOW! ben ashaari follow blog aku..

buktinya, lihatlah dunia..haha

WOW! ben ashaari follow blog aku..haha.. terkejut giler aku bila aku bangun satu pagi tu, terus bukak laptop, just nak tengok rakan blogger sape yang minat nak kawan dengan aku yang kerdil ni(hehe), tup3, aku tertengok BEN ASHAARI(bukan main besar lagi huruf besar yang beliau guna)haha.. tak caye? cuba click gambar diatas dan tengok arrow tue.. hanya tuhan saja yang tahu perasaan aku masa tu. sampai aku tak jadi nak pegi mandi dulu, haha.. kenapa aku gembira semacam jer ni? yea la, cuba korang tengok blog aku yang tak seberapa ni, bukan ada ape pun yang menarik yang boleh dikongsikan, follower aku masa tu pun ada cukup2 buat 1 team bola jer..haha.. kalo tak salah aku, en.ben tersayang tu duk follower aku yang ke belasan jer.. haha.. thanks banyak2 kepada beliau.. mane cik epal, hanis zalikha ker, tak nak follow insan kerdil cam aku ni ker?(poyo jer)..haha..

 oh ya, lagipun aku ni bukan advance dalam dunia blogging, 'backlink' pun aku masih tatau ape makna. main redah je taip2 entry..haha.. in facts, aku baru start tulis2 post ni 3 minggu lepas. masa SPM dah abis..haha.. kalo tak caya, cuba tengok, ruang nasi goreng yang aku goreng tiap2 hari kat belah atas kanan blog.. ia bermula disember 2010.. alhamdulillah, syukur kepadaNya.. tapi, masalahnyer, aku sekarang dah takde masa nak tekan2 keyboard ni, sebabnyer aku dah start keje part-time jadi 'tukang cuci'..haha.. "woi.. tukang cuci tu subjektif la.. asal ko tulis dalam buku kedatangan pekerja tu, aku jadi tukang cuci?", aku bisik dalam hati kecilku ini(chewah).. yea laa.. ade ke patut makcik kat situ tulis aku jadi tukang cuci, setahu aku tukang cuci ni banyak anak beranak dia, ada tukang cuci longkang, tukang cuci mangkuk bamban, etc.. padahal aku cuci pinggan mangkuk jer + sikit2 curi makan kat dapur..haha..

k lah sayang, aku tidur dulu.. esok, insyaAllah aku pergi kerja.. malam nanti kita ketemu lagi ok? selamat malam, jangan lupa baca doa tidur..doa senjata orang mukmin(chewah, sempat lagi aku ni bagi ceramah..hehehe :)

p/s : oh ya..nak pesan, korang ada kurang 24jam lagi sebelum kontest anak mama ditutup secara rasminya..kalau nak join click sini, pastu aku nak minta kita sama2 berdoa kepada misi bantuan ke gunung merapi indonesia atas kelolaan universiti teknologi petronas dan pihak agensi terbabit yang baru berlepas malam tadi, semoga perjalanan pergi dan balik selamat, insyaAllah..
buat kakak aku, selamat menjalankan tugas..hehe


sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

4 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

shahazrin said... Reply To This Comment

siapa Ben Ashaari nie?? ahaks..

anak mama's said... Reply To This Comment

abang tough + encem..haha.. cuba pergi kat blog dia..hehe

Kumbang Jingga said... Reply To This Comment

bangganya ben ashaari follow hehehe..aku mengidam kalau haniz zalikha ke. gadis terbilang ke..fatin liyana ke follow blog aku huhuhuhuhuh cedeynyaaaa dorang tak follow walaupun dh follow dorang

KILA said... Reply To This Comment

Tahniah..bilalah pulak Encek Ben nak follow saya ye?