Saturday, January 15, 2011

semakin tua semakin sensitif

hehe..betul ke?ape2 pun aku nak kongsi 1 citer mama aku merajuk dengan kakak aku haritu..hehe.. mama aku ni seorang ketua wanita satu parti politik ni.. nama dah ketua wanita, mestilah kuat aura dia dengan partinya, a.k.a taksub r gak..hehe:) satu malam ni, kakak aku tidur kat ruang tamu, aku tengah berblogging time tuh, mama tak tidur lagi.. tatau lah, tetibe je mama nampak purse kakak aku kat tepi sofa, then terus explore isi kandungannya.. 

aku tak amik kisah pun..pastu mama cam tersentak gak r, nampak kad keahlian parti lain, hoho~ kakak aku join parti *** bukan parti yang mama ketuai.. mama pun nampak cam terasa je.. hehe~ aku buat de je..malas nak campur.. haha:) haritu kakak aku call, nak cakap dengan mama, aku angkat, masa tu mama ada kat sebelah aku.. aku buat muka cam nak kasi mama, tapi mama buat muka cam tak mau jer cakap..hehe.. sebab kakak aku terlupa nak call mama masa sampai kat universiti pagi tu..hehe.. dalam ati.. ala.. mama..yang tu pun nak amik hati.. rileks la..hehe:)

 betullah orang cakap, semakin tua semakin sensitif.. mama umur setengah abad dah masuk 2011 ni.. pe2pun, aku sayang mama.. hehe~

p/s : aku sayang mama..
sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

3 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

Siti Nurhayati Dollah said... Reply To This Comment

Assalamualaikum..

Hehe..biasalah tu semakin meningkat usia, mak & ayah kita akan jadi makin sensitif dan mudah terasa dengan anak-anak. Tapi kadang-kadang terasa comel je bila ma & abah merajuk mcm tu :)

Anonymous said... Reply To This Comment

Terima kasih untuk blog yang menarik

Anonymous said... Reply To This Comment

czemu nie:)