Monday, January 10, 2011

komen biadap tentang ana raffali

nak komen, biarlah berhemah..

alahai..tadi duk best2 rasa kehangatan kemenangan ana raffali ni, aku rasa naik angin jugak la sikit.. yea la, tadi duk belek2 video clip ana raffali kat u-tube, then terjah komen2 tentang video berkaitan lak, pastu jumpa komen diatas..
ape pendapat korang?
sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

4 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

goreng-goreng said... Reply To This Comment

Lagu dia sedap tapi cam ada lagu lain yang lebih sedap kot. Erk! sekadar pndpt.

MéuzAngelo™ XXIII said... Reply To This Comment

juara lagu, bukan juara suara..
abgi aku, memang patut my lalink ana raffali tu menang..

lagu dia best kot.. :D

Miss Shizu said... Reply To This Comment

betol tuh.ni juara lagu.bukan juara muke ensem atau suara sedap.aku suka lagu dier tapi aku ta suker dier...rezki dier nk menang..

zoul said... Reply To This Comment

Bagi.. lain org lain citarasa. Kalau suka puji kalau tak suka, keji. Itu biasalah dalam dunia hiburan. Biarkanlah dia melepaskan rasa geramnya. Kadangkala kalau kita tak suka pun.. 'termengutuk' juga.. hi hi