Monday, December 27, 2010

gadis blogger jual seluar dalam sara pengajian


Seorang gadis yang juga blogger di sebuah kolej di Singapura berumur 19 tahun yang hanya dikenali sebagai Felicia kini menyara hidup dengan menjual seluar dalam yang pernah di pakainya dengan slogan “by my used undies, get sexy video“. Dia menjalankan perniagaan jual seluar dalam itu dengan tujuan untuk menampung kos pengajian di kolej, nama kolej tu tak didedahkan.

 Felicia menjual seluar dalam melalui laman blog miliknya. Setakat ini, dia sudah berjaya menjual 16 seluar dalam terpakai dengan harga $30 Dollar Singapura (RM70) hingga $45 Dollar Seingpapura (RM104) setiap satu. Kesemua seluar dalam (panties) itu sudah dipakai oleh Felicia paling kurang selama 12 jam sebelum di jual di blognya. 

Setiap pembeli yang membeli dua seluar dalam Felicia akan menerima hadiah percuma berupa videonya sedang menanggalkan pakaian (stripping) satu persatu di hadapan kamera,video itu dikirim melalui email. Konpom tak ada di YouTube atau di mana-mana website di internet. JIka terdesak, apa saja boleh dilakukan untuk menyara hidup. 

Sekurang-kurangnya, Felicia tidak meminta-minat duit dari ibu dan bapanya lalu berusaha mencari duit dengan aset yang dimilikinya, walau sekadar seluar dalam wanita.

sumber : AsiaOne
sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

2 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

Dr Zaira said... Reply To This Comment

bila dah terdesak segala-galanya tergadai :)

Nur Liyana said... Reply To This Comment

gadaikan maruah walaupun xminx duit kat mak ayah..