Thursday, March 17, 2011

Ezany Nizariff buka kilang belacan dan kicap

fuyoo! bapak ah... pelakon popular tanah air, Ezany Nizariff berani menceburi bidang perniagaan dengan melaburkan wangnya RM0.8 juta dalam perniagaan kicap dan belacannya... 

Kini, beliau mampu menarik nafas lega kerana perniagaanya itu sangat membuahkan hasil dan juga sudah berjaya  membina kilang belacan dan kicap di Lestari Perdana, Seri Kembangan, Selangor.


beliau juga menyarankan kepada para artis supaya menceburi dalam bidang itu sebagai pendapatan sampingan... 

betul jugak kan kan? sebab kalau tidak ada show, atau tawaran berlakon, alamatnya tak makan nasi lah... hehe... so, kalau dah ada perniagaan sendiri neh, baru sedap duduk sikit... tak gitu?

jenama belacan ezany... sedap tau.. jangan main2.. :D
  

sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

4 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

Anonymous said... Reply To This Comment

betul tu.. kalo x, makan pasir la jawabnya.. hehe

puteraduyong said... Reply To This Comment

itu yang sebaiknya...bagus dia ni kan...

overscurry said... Reply To This Comment

@puteraduyong
bagus... pandai cari makan.. hehe

overscurry said... Reply To This Comment

@Anonymous
haha.. pasir pun org punyer tau skrg ni..hehe