Tuesday, March 15, 2011

Aznil Hj. Nawawi sah pengacara akademi fantasia ke-9

dulu-dulu, abe celoteh minat giler tengok akademi fantasia neh... tapi semenjak pak nil stop jadi pengacara 3 tahun lepas, 2007 abe celoteh terus tak tengok... sebab bagi abe celoteh, tak best lah akademi fantasia kalau orang lain jadi pengacara... takde lawak pulak... :D

tapi, itu tidak lagi okeh... pak nil sah dipilih untuk mengacara program realiti astro tuh untuk kali ni... abe celoteh mesti tengok punyer lah... :D


“Saya sedar ramai yang akan mempersoalkan kedudukan saya selepas saya menarik diri daripada AF pada 2007. Tetapi, saya harus akui AF meninggalkan impak yang cukup besar dalam karier saya. Apabila Astro memberitahu ini merupakan AF yang terakhir, saya fikir saya harus melakukannya kerana nostalgia AF memang cukup indah,” kata Aznil kepada Utusan.

sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

0 0 ladies and gentlemen love myCeloteh: