Friday, February 04, 2011

Zizie Ezette Masuk Wad Sebab Terkena Demam Denggi?


Zizie Ezette dilaporkan telah dimasukkan ke wad Hospital Ampang Puteri kelmarin kerana dipercayai terkena denggi. 
Saya mula ditahan di wad sejak malam tadi (Isnin). Sebenarnya sejak semalam lagi saya sudah mula demam dan menggigil yang teruk. Memandangkan saya berada berseorangan di rumah sebab suami kini berada di Sabah, saya tidak larat untuk ke klinik sendiri. Mujurlah pada malam semalam (Isnin) ibu datang ke rumah dan menghantar saya ke hospital.
Zizie kata dia berasa macam terkena denggi semasa makan angin di Filipina baru-baru ini. Namun, doktor masih belum mengesahkan bahawa ianya betul atau tidak. Tapi, semua tanda-tanda yang ada menjurus kepada penyakit itu. sama-samalah kita berdoa semoga Zizie cepat sembuh yea.. 
sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

0 0 ladies and gentlemen love myCeloteh: