Saturday, January 22, 2011

hukum menghisap zakar

sekadar hiasan mata..

ini adalah tips seks yang harus diambil perhatian oleh pasangan yang sudah berkahwin dan juga kepada mereka yang bakal bergelar raja sehari. tips ini hanya layak di baca oleh golongan 18 tahun dan ke atas sahaja.. sape yang kurang dari itu, minta baca tips-tips lain dulu yea.. terima kasih.
Hukum menghisap zakar suami adalah harus. Jika ia tidak memudaratkan isteri dan mendapat persetujuan daripada isteri. Tetapi jangan sampai tertelan air mazi kerana air mazi itu adalah najis.

Isteri diumpamakan tempat untuk kita bercucuk tanam. Datangilah si isteri dari mana arah yang anda suka asalkan bukan ditempat yang haram.

Memang seronok jika "pemanasan" dilakukan dengan isteri mengisap zakar suami. Tetapi ia harus disetujui oleh kedua-dua belah pihak.

Si suami perlu bijak bermain psikologi dengan isteri. Wanita tidak suka apabila dirinya dipaksa. Oleh itu anda boleh memujuknya dengan mengatakan jika si isteri mengisap zakar ia akan memberikan kepuasan yang ekstra untuk anda.

Ada juga bagi sesetengah wanita, zakar itu amat mengelikan buat mereka. lebih-lebih lagi jika zakar tersebut berwarna hitam dan ada kupasan kulit mati. Oleh itu sediakan zakar anda sebersih-bersihnya sebelum menyuruh isteri anda mengisapnya. Basuh zakar dengan sabun agar baunya harum.

Suami tidak boleh tiba-tiba sahaja datang dan menyuruh isteri anda mengisap zakar anda, tetapi perlu ada kata-kata "pembuka". Bergurau senda terlebih dahulu dengan isteri kemudian bagi rangsangan luar seperti payudara dan klitorisnya. Apabila isteri sudah agak leka dan 'hanyut' barulah menyuruhnya mengisap zakar anda.
sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

2 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

AZRUL AZMI said... Reply To This Comment

i'm speechless... hehehe... nak google la nnti... hahahah...

abe Celoteh said... Reply To This Comment

@AZRUL AZMI
haha.. untuk info je.. jangan fikir pelik2 pulak ye.. btw.. u dah 18 an? ok. fine.. hehe..