Thursday, January 13, 2011

Fasha terasa hati Jejai ikut Nora ke Jepun


SHAH ALAM - Pemergian Fasha Sandha bercuti ke Bali, Indonesia bersama rakan-rakannya baru-baru ini didakwa bukan untuk meraikan sambutan tahun baru 2011 seperti yang digembar-gemburkan, sebaliknya untuk melepaskan tekanan perasaan.
Kosmo! difahamkan, keputusan pelakon itu bercuti ke pulau peranginan berkenaan adalah kerana kekasihnya, Rizal Ashram Ramli, 35, atau Jejai menyertai keluarga serta bekas isterinya, aktres Nora Danish, 27, makan angin ke Jepun.
Menurut seorang rakan Fasha di sini, Jejai dikatakan pergi ke Jepun untuk meraikan hari jadi anak tunggalnya bersama Nora Danish, Putera Rayqal Rizal Ashram, 3, yang jatuh pada 7 Januari lalu.
"Jejai pergi ke Jepun selepas pemergian Nora, Rayqal dan keluarga Jejai terlebih dahulu sekitar awal Januari tahun ini.
"Fasha terasa hati, mungkin sebab itu dia membuat keputusan untuk bercuti ke Bali bersama rakan-rakannya itu selepas Jejai ke Jepun bersama bekas isterinya itu," beritahu rakan Fasha itu.

sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

4 0 ladies and gentlemen love myCeloteh:

deCrewz said... Reply To This Comment

Alahai, kot ye pun xkan la sampai nak pakai bikini tunjuk kat khalayak ramai.. Alasan yang x logik dan xde kena mengena..

sekamar rindu said... Reply To This Comment

salam..

alahai.....sampai ke jepun..masalah yg cari sendiri..

**follow ur blog,..**171

AZRUL AZMI said... Reply To This Comment

apa la artis skrang ni.... jadilah artis yang berkalibur skit.... baru org respect... ni nak harap org respect kite tapi kite mcm memang nak suruh org buat mulut longkang kat kite.... ish3.... cantik tak perlu tunjuk.... that your own...

overscurry said... Reply To This Comment

@azrul. betul tu azrul..