Saturday, February 19, 2011

Shaheizy Sam sudah join Azenders? Nafi Bunkface berpecah

terkejut juga admin bila dapat tahu sam dah ada kumpulan baru, Azenders. Manakala ahli kumpulan Bunkface iaitu Paan dan Youk pula masing-masing turut disunting untuk menjadi gitaris kumpulan Hujan dan One Buck Shot. Sayang 1000 kali sayang la kan kalau semuanya dah berpecah. sebab bukan senang nak naik macam kumpulan bankface ni.

apa kata sam bila ditanya gosip hangat tu?
Memang saya akui ada beberapa masalah antara saya dalam Bunkface, tetapi saya tidak menarik diri. Cuma saya lebih memberi perhatian kepada The Azenders kerana ia sebuah kumpulan yang baru.Penubuhan The Azenders ini sekadar projek sampingan saya di mana konsep muzik yang dibawakan lebih segar dan lain daripada muzik-muzik yang ada di negara kita.

sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

0 0 ladies and gentlemen love myCeloteh: