Showing posts with label awal ashaari. Show all posts
Showing posts with label awal ashaari. Show all posts

Thursday, February 10, 2011

(gambar) Awal Ashaari di 125 Years - Anugerah Avon 2011

ehh.. M.Nasir pun ada..
para tetamu yang hadir..
awal bersama Ex Miss Malaysia, Soo Wincci.
penyampaian anugerah pulak..
upacara pembukaan majlis..

sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

Friday, February 04, 2011

Scha al Yahya nak akad nikah terus!

Scha al-Yahya lebih suka jika ikatan perkahwinannya dengan Awal Ashaari tidak melalui peringkat merisik, meminang dan barulah diakhiri dengan akad nikah kerana baginya ia amat meremehkan atau bahasa senangnya leceh.

"Jika diberi pilihan, itulah jalan yang saya ambil. Namun untuk melangkah ke gerbang perkahwinan, keputusan yang dicapai mestilah sepakat.
"Jadi, saya akur dengan kehendak keluarga pasangan saya yang menginginkan hubungan cinta kami diikat mengikut adat dan tradisi," cerita Scha kepada Utusan baru-baru ini.



sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

Tuesday, January 25, 2011

awas! awal ashaari palsu


awas.. berjaga-jaga.. sekarang sudah ramai penyamar siber yang cuba menyamar facebook artis-artis. gambar kat atas tu tentang pengumuman awal ashaari untuk akaun facebooknya..
sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

Awal Ashaari GAY?


kita mungkin pernah dengar desas-desus yang mengatakan awal ashaari dan scha merancang untuk berkahwin. walaubagaimanapun, masih terdapat suara-suara longkang yang mendakwa awal seorang artis gay. tetapi, scha menegaskan bahawa dia percaya pada awal 100 %. jom lihat komen scha tentang itu.

“Sebelum ini ramai orang cakap macam-macam pasal dia. Kita tak tahu sejauh mana perkara ini betul atau tidak. Saya sendiri tak mahu menilai dia. Sebagai manusia, kita belajar andai kata kita pernah buat kesilapan.

“Saya ada juga pernah bertanya kepada dia mengenai hal ini dan dia cakap dia bukan seperti itu, jadi saya percaya dia. InsyaAllah, jika ada benda tak elok, Allah akan tunjuk,”kata Scha dengan lemah lembut.

sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!