Monday, February 14, 2011

Safura dah maafkan Ifa Raziah


"Saya sudah memaafkan perbuatan dia yang tergamak mengelar saya dengan pelbagai bahasa-bahasa kasar. Tidak guna saya memarahi atau membalas tindakannya kerana saya tahu orang seperti itu tidak akan pernah menyesal dengan tindakkannya dan ia akan memburukkan lagi keadaan. Lagi pula saya tahu ramai orang yang berpihak dan membela saya. Mereka sendiri tahu siapa betul dan siapa yang salah."

baguslah tu. sebaiknya para artis kenalah bersikap profesional. kalau ada masalah, cepat-cepat minta maaf dan berbincang dengan rasional. jangan main aku saman ko. ko saman aku pulak. tak mau la gini k. buat habis duit jer bayar peguam. baik belanja admin tiket ke konsert Maher Zain kat Stadium Melawati nanti. Haha..
sila click jika suka.. tq Kongsi beritahu rakan di facebook!

0 0 ladies and gentlemen love myCeloteh: